ACȚIUNI INCLUSE IN CHECK-UP'UL HOTELIER

ANALIZA VIZIBILITĂȚII ON-LINE

Vom analiza poziționarea pe motoarele de căutare, prezența în principalele site-uri turistice de rezervare și reputația hotelului on-line.

ANALIZA SITE'ULUI HOTELIER

Analizăm aspectele tehnice și de comunicații pe site-ul hotelului, elemente-cheie în procesul de converse a vizitatorilor în clienți.

ANALIZA STRATEGIILOR DE PREȚ

Vom examina afacerea dumneavoastră în raport cu piața turistica și concurenții, identificând limitele strategiilor de vânzări.

DEFINIREA DE STRATEGII VIZATE

Prin prisma check-up'ului, vom fi capabili să determinam cele mai potrivite strategii, definind principalele mijloacele de intervenție.


Hotelul este o firmă in toate efectele, care pentru a fi competitivă are nevoie de a obține eficieța maximă, atât în ceea ce privește costurile fixe și variabile incât și veniturile.

Printr-o analiză atentă a managementului, a chieltuelilor și a venitul, identificăm punctele slabe a organizarii,costuri excesive și suplimentare în comparație cu standardele sectorului hotelier, camere nerezervate si venitul mediu pe cameră, distribuția comerciala on-line și off-line.

FORMULARUL DE CHECK-UP

Completaţi formularul de Check-Up gratuit pentru a descoperi potenţialul hotelului Dumneavoastră.

  1. Denumirea Unității (*)
    Scrie numele unitatii
  2. Tip de Cazare(*)
    Selectează tipul de structură
  3. Categorie
    Selecteaza categoria
  4. Web Site
    Invalid Input
  5. Localitate
    Invalid Input
  6.  
  1. Persoana de Contact
  2. Nume(*)
    Scrie numele
  3. Prenume(*)
    Scrie Prenume
  4. Rol(*)
  5. Numar de Telefon
    Scrie numarul de telefon
  6. E-mail(*)
    Scrie adresa de email
  7. Mesaj
    Invalid Input

Dacă doriți ca să cunoașteți starea de sănătate a firmei dumneavoastră, operația de Check-Up este cea ideală.
Vom face o analiză aprofundată, care se va concentra pe:

  • Factori ce țin de sfera gestionala și economică
  • Produse și servicii oferite clienților
  • Instrumente de comunicare
  • Canale de marketing
  • Poziționarea pe piață

Veți primi un raport detaliat, care vă va permite să aveți o radiografie actualizată și completă a companiei.