INDUSTRIA TURISMULUI ASTĂZI

A face turism astăzi înseamnă a fi în pas cu evoluția industrieri turismului, spre deosebire de acum câțiva ani, Internetul a revoluționat piata hotelieră. În prezent peste 70% dintre clienți rezervă prin intermediul OTA (Online Travel Agency), dintre care principalele portaluri de rezervare sunt Booking.com și Expedia.

Prezența unei unității de cazare pe portaluri de reservare OTA este esențială, dar nu și suficient pentru a face față concurentilor, care sunt din ce în ce mai agresivi. Este important ca hotelul să aibă o strategie de afacere actualizată în conformitate cu evoluția pieței turismului.
Soluția acestei necesități este sistemul de Revenue Management, cunoscut ca sistem de gestionare a veniturilor, care reprezintă o evoluție a sistemului Yield Management utilizat în anii '70 în America pentru a gestiona rezervările companiilor aeriene.

CE ÎNSEAMNĂ HOTEL REVENUE MANAGEMENT

Revenue Management este un sistem de strategii de vânzare pentru camere hoteliere, atât online cât și offline. Definește politica prețurilor intr-o formă dinamică pe baza cererii de sezon, în timp ce analiza datelor istorice a veniturilor și a pieței turistice este în măsură să anticipeze cererile de reservare oferind prețul potrivit la momentul potrivit.

CARE ESTE OBIECTIVUL

CE OBIECTIVE ATINGE UN HOTEL PRIN REVENUE MANAGEMENT

Filozofia noastră ia în considerare un aspect fundamental: "o cameră goală nu este doar un venit eșuat, ci o anumită remitere" M.A. Înseamnă că pentru fiecare cameră care nu este ocupată, proprietarul sau administratorul unui hotel in fiecare zi scoate bani din propriile buzunare pentru acoperirea cheltuielilor fixe a unității de cazare.

Revenue Management intr-un hotel are drept scop:
  • creșterea ocupării camerelor hoteliere in afara sezonului
  • creșterea veniturilor in sezonul de vârf
  • definirea unei politici de preț in conformitate cu evoluția pieței turismului
  • monitorizarea continuă a cererii și ofertei concurențiale
  • gestionarea veniturilor si optimizarea costurilor fixe si variabile.

COMPOZIȚIA SISTEMULUI REVENUE M.

1. ANALYTIC

Analiza istorică a veniturilor.

2. SEGMENTATION

Segmentarea pieței turistice.

3. OPTIMIZATION

Optimizarea ofertei și stabilirea strategiei de preț.

4. FORECASTING

Anticiparea cererii de cazare si venituri. 

MONITORING

Monitorizarea continuă a progresului și a concurenților.

HRM CONSULTING

DESPRE NOI

HRM Consulting, suntem un grup de profesioniști specializați în Dezvoltarea Afacerilor Hoteliere si Marketingului Turistic.
Echipa este reprezentată de Domnul Mihai Astefanoaia, care in urma experienței profesionale internațională și a studiilor din Universitatea Europeană pentru Turism din Roma, decide să investească experiența sa in promovarea și dezvoltarea turismului în România.

MISSION

Misiunea noastră este de a optimiza toate departamentele unei unități de cazare, lucrăm in strâns contact cu impresarul și indicăm acestuita metodele și calea pentru creșterea veniturilor și poziționarea pe piața hotelieră.

Oferim consultanță și soluții pentru cei care doresc să înceapă o afacere turistică, dezvoltăm modeluri de afaceri personalizate cu simulări reale de rentabilitate, strategii pentru plasarea pe piața turismului și gestiunarea canalelor online și offline pentru rezervări.

CONTACTEAZĂ-NE