CONSULTANȚA REVENUE MANAGEMENT
GESTIONAREA ȘI DEZVOLTAREA COMERCIALĂ
START-UP
SEMINARII DE FORMARE

CHECK-UP HOTELIER

Completaţi formularul şi cereţi imediat un Check-Up Gratuit pentru a descoperi potenţialul hotelului Dumneavoastră.
  1. Denumirea Unității (*)
    Scrie numele unitatii
  2. Tip de Cazare(*)
    Selectează tipul de structură
  3. Categorie
    Selecteaza categoria
  4. Web Site
    Invalid Input
  5. Localitate
    Invalid Input
  6.  
  1. Persoana de Contact
  2. Nume(*)
    Scrie numele
  3. Prenume(*)
    Scrie Prenume
  4. Rol(*)
  5. Numar de Telefon
    Scrie numarul de telefon
  6. E-mail(*)
    Scrie adresa de email
  7. Mesaj
    Invalid Input
CONSULTANȚA REVENUE MANAGEMENT
Având in vedere faptul că 80% din cererea de cazare provine de la site-uri de rezervari online, din acest motiv tehnica Revenue Management pentru gestiunea rezervărilor a devenit esențială pentru antreprenorii hotelieri care au ca obiectiv să exploateze maximul din potențialul unității de cazare.
 
Eficiența sistemului Revenue Management poate să exploateze chiar si mai mult de 90% din capacitatea unității de cazare.
  • Obiectivele serviciului de Revenue Management:
  • Valorizarea camerelor neocupate in venituri;
  • Creșterea profitabilității în sezonul de vârf;
  • Creșterea rezervărilor în extrasezon;
  • Stabilirea strategiilor de preț și politica de rezervare
  • Poziționarea și vizibilitatea structurii;
  • Metode de îmbunătățire a Brand Reputation.
GESTIONAREA ȘI DEZVOLTAREA COMERCIALĂ HOTELIERĂ
Turismul este în continuă evoluție și pentru ca o unitate de cazare să rămână competitivă este indispensabilă actualizarea constantă și continuă a strategiilor de vânzare și de comunicare.

HRM CONSULTING operează în sectorul turismului la 360° și este partenerul ideal pentru repoziționarea hotelurilor pe piața unităților de cazare și pentru creșterea veniturilor.

Operațiunile prevăzute în programul de consultanță:
  • Colectarea și analizarea datelor istorice de rezervări si venituri;
  • Analiza activităților de management și identificarea punctelor forte și a erorilor de gestiune;
  • Analiza producției pe fiecare segment de piață;
  • Segmentarea pieței;
  • Stabilirea strategiei tarifară și a condițiilor de rezervare;
  • Gestionarea și poziționarea pe canalele IDS; 
  • Optimizarea canalelor de rezervare directă;
  • Analiza potențialului turistic teritorial (atracții culturale, naturalistice, divertisment)
  • Intrarea pe piața externă și cataloagele Tour Operator.
START-UP
Consultanță Start-Up pentru cei ce doresc să deschidă o afacere hotelieră, un hotel, un b&b sau o casă de vacanță. HRM Pro Consulting vă oferă suportul necesar și vă sprijină în fiecare fază a pornirii afacerii:
  • Conceperea numelui activității;
  • Crearea logo-ului, precum și toate gadget-urile;
  • Dezvoltarea brand identity;
  • Crearea site-ului web optimizat pentru motoarele de căutare;
  • Serviciul foto profesional
  • Strategii de comunicare și de gestionare Social Network și Social Media.
 
STRATEGII ȘI DEFINIREA/STABILIREA PRODUSULUI
  • Analizarea produsului și care este calea pentru lansare;
  • Analizarea punctelor sale forte, atracții de interes pentru potențiali clienți;
  • Analizarea concurenței: cine sunt competitorii reali, cum se comportă, care sunt punctele lor forte și punctele slabe în comparație cu activitatea in Start-Up;
  • Poziționarea pe piață, în termini de produs  și preț;
  • Definirea politicii de preț și analizarea prognozei cererii de rezervări pentru a stabili cea mai bună strategie optimizată în funcție de perioada sezonieră, cererea de cazare și concurenții;
  • Definirea strategiilor comerciale și de comunicare, pentru fiecare segment de piață;
  • Definirea strategiei de comunicare, cum și prin ce mijloace;
TOOLS
  • PMS sau software pentru managementul hotelului
  • Booking Engine - pentru rezervări directe fără comisioane
  • Channel Manager - pentru gestionarea site-urilor de rezervare online
SEMINARII DE FORMARE
  • Cursuri pentru Front Office: comunicare eficientă, gestionarea rezervărilor,  gestionarea cliențiilor cazați, strategii de vânzări;
  • Cursuri pentru Antreprenori și Manageri: planificare promo -comercială, gestionarea Brand Reputation, strategii de Pricing.
  • Curs de formare operativ: utilizarea istrumentelor operative digitale (channel manager, PMS, booking engine), gestionarea și actualizarea tarifelor și a disponibilității de cazare pe portarurile de rezervare.